Obsah

Kancelář tajemníka

 

Oblast administrativy
  • plní úkoly sekretariátu tajemníka
  • vede evidenci klíčů 
  • vede evidenci obecně závazných vyhlášek, nařízení, plánů, pravidel, řádů, směrnic, vnitřních předpisů a výročních zpráv
  • vede knihy správních rozhodnutí
  • vyhotovuje zápisy z jednání vedení městského úřadu a kontrolu plnění úkolů z těchto jednání
  • zabezpečuje archivaci usnesení, zápisů a příloh zastupitelstva města a rady města
  • zabezpečuje výkon spisové služby
  • zabezpečuje stravenky pro zaměstnance a vede jejich evidenci
  • zajišťuje aktualizaci internetových stránek
  • zajišťuje další dílčí agendy podle potřeb zaměstnavatele
  • zajišťuje provoz služebních vozidel 
  • zajišťuje zápis do kroniky, vede evidenci kronik, zajišťuje jejich knižní vazbu, v souvislosti se zakládáním městských kronik spolupracuje s okresním archivem
  • zpracovává agendu podatelny
  • zpracovává agendu elektronické podatelny
  • zpracovává agendu pokladny
  • zpracovává charakteristiky a zprávy o pověsti občanů pro policii, soudy, advokátní kanceláře a státní zastupitelství
  •  
Oblast informací
  • poskytuje informace všeobecného charakteru k činnosti městského úřadU