Obsah

Kancelář starosty

 

Náplně práce

Oblast administrativní
  • plní úkoly sekretariátu starosty a místostarosty
  • připravuje podklady k jednání starosty s veřejností
  • připravuje podklady a koordinuje činnost při sestavování smluv
  • spolupracuje s Probační a mediační službou ČR a eviduje výkony trestů obecně prospěšných prací 
  • vyhotovuje zápisy z jednání vedení města a kontrolu plnění úkolů z těchto jednání
  • vede evidenci členů zastupitelstva města, výborů zastupitelstva města a komisí rady města
  • zabezpečuje výkon archivní služby
  • vede evidenci petic a stížnosti a jejich vyřizování podle příslušných předpisů
  • vede seznam žadatelů o nájem bytu a o směny bytů, bytů zvláštního určení, bytů v domě s pečovatelskou službou
  • vede evidenci kupních smluv městských bytů
  • vede evidenci razítek
  • vykonává úkoly spojené s evidencí ztrát a nálezů
  • zajišťuje informace pro občany – vývěska a městský rozhlas
  • zajišťuje a zabezpečuje zásoby kancelářských potřeb, spotřebního materiálu a úklidových prostředků          

 

Oblast sociální péče
  • zabývá se problematikou sociálního vyloučení z důvodu zdravotního postižení a stáří
  • zastává povinnosti z opatrovnictví určeného městu